کسب درامد آسان بدون کلیک و مادام العمرافزایش بازدید کسب درامد از سایت معتبر فیسنما

بیتکوین رایگان

بیتکوین رایگان

 

سلام، به سایت من خوش آمدید! 

در این سایت مطالب آموزشی درباره بیت کوین و نحوه بدست آوردنش و... قرار داده میشه.

علاوه بر اون با استفاده از این سایت میتونید به لیست کاملی از بهترین سایت هایی که به شما بیت کوین رایگان میدن دسترسی داشته باشید.


بطور خلاصه و مختصر، بیت کوین (Bitcoin یا به اختصار BTC) یک نوع ارز بین المللی مجازیه. این ارز حدودا 6 سال پیش اختراع شده و تا الان موفق شده جای پای خودش رو در دنیای مجازی به عنوان یک واحد پولی معتبر محکم کنه.

اطلاعات و توضیحات بیشتر در ویکی پدیا:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin

  • بیت کوین چه کاربرد و استفاده هایی داره؟

میشه بیت کوین رو به سادگی به ارز های دیگه مثل همین تومن خودمون تبدیلش کرد. (کاری که ما قراره انجام بدیم و از این طریق درآمد کسب کنیم) علاوه بر اون سایت های زیادی هستن که میشه با استفاده از بیت کوین از اونها خرید کرد.

خیلی از سایت های کسب درآمد خارجی هم با استفاده از بیت کوین پول کاربراشون رو پرداخت میکنن که برای ایرانی ها بهترین گزینه است، چون بعلت تحریم ها امکان استفاده از بیشتر حساب های بین المللی برای کسایی که ساکن ایران هستن وجود نداره در حالی که بیت کوین مشمول تحریم ها نیست.

  • ارزش هر بیت کوین چقدره؟

قیمت بیت کوین هم مثل ارز های واقعی نوسان داره. در ابتدا هر بیت کویت معادل 0.01 دلار امریکا بود ولی بعد قیمتش رشد کرد و در حال حاض قیمت هر بیت کوین چیزی معدل 300-400 (حدود 1 تا 1.5 میلیون تومن) دلار آمریکاست و بعضا بالاتر هم میره بطوریکه تو یک مقطع زمانی قیمتش به بالای 600 دلار هم رسید.

  • اصطلاحات مهمی که تو کار با بیت کوین باید اونا رو بدونیم چیه؟

کیف پول بیت کوین: یک جور حساب اینترنتیه که برای شروع کار باید ایجاد کنید. بعد از اینکه حساب رو ایجاد کردید هر سایتی که بخواد به شما بیت کوین بده بیت کوین ها رو مبفرسته به این حساب. (ایجاد کردنش رایگانه و کمتر از 5 دقیقه طول میکشه، آموزشش هم در همین وبلاگ موجوده)

آدرس بیت کوین (Bitcoin adress): وقتی حساب رو ایجاد کردید یک عبارت به شما داده میشه که در واقع آدرس حسابتون هست. در این باره بعدا بیشتر توضیح میدیم.

زیرواحد های بیت کوین: از اونجا که خود بیت کوین واحد بسیار بزرگ و با ارزشیه از یک سری زیر واحد هایی برای بیان مقادیر بیت کوین استفاده میشه که عبارتند از...

mBTC (میلی بیت کوین) -> هر mBTC معادل 0.001 بیت کوین هست

μBTC (میکرو بیت کوین) -> هر μBTC معادل 0.000001 بیت کوین هست

Satoshi (ساتوشی) -> هر Satoshi معادل 0.00000001 بیت کوین هست

  • چجوری میتونم از طریق بیت کوین درآمد کسب کنم؟ 

کسب درآمد از طریق بیت کوین 3 مرحله ساده داره: 1- افتتاح کیف پول اینترنتی 2- جمع آوری بیت کوین به طرق مختلف (که بعدا توضیح میدیم) 3- تبدیل کردن بیت کوین به تومن (اینم ساده ست و تو ادامه کار میگیم!)

 

اگه هنوزم شک یا سوالی درباره بیت کوین دارین میتونید از طریق همین قسمت نظرات بپرسید...

 

خب، حالا که با بیت کوین آشنا شدید وقت شروع به کاره. میریم سراغ مرحله 1. برای ادامه باید یه حساب بیت کوین باز کنید برای شروع 

1. ابتدا وارد سایت زیر بشید و روی گزینه sign up کلیک کنید 

https://blockchain.info/wallet


 

2. حالا توی این کادر ها اطلاعات خواسته شده رو وارد کنید:

2 تا نکته خیلی مهم: اول اینکه حتما پسوردی که انتخاب میکنید رو یکجا یادداشت کنید که یادتون نره چون بازیابیش تو این سایت دردسر زیاد داره و ظاهرا اصلا امکان بازیابی اون وجود نداره. دوم هم اینکه حتما آدرس ایمیل واقعی تون رو وارد کنید.

3. حالا تو کادری که ظاهر میشه دکمه continue رو کلیک کنید.

4. حساب شما ایجاد شد! در آخرین قدم کافیه به ایمل تون برید و رو لینک فعال سازی که براتون فرستاده شده کلیک کنید تا حسابتون تایید بشه.

5. حالا روی گزینهstart receiving bitcoinsکلیک کنید در اولین کادر  آدرس بیت کوینتون رو می بینید اونو بردارید و یکجا تو کامپیوترتون کپی کنید. ازین به بعد ما با این آدرس زیاد کار داریم و تو هر سایتی که بخواید بیت کوین بگیرید باید این ادرس رو وارد کنید. (مثلا آدرس بیت کوین من اینی هست که تو تصویر میبینید، آدرس بیت کوینی که به شما داده میشه هم یک چیزی شبیه به همینه! برای دیدن ادرس بیت کوینتون کافیه وارد کیف پولتون بشید)

 

خب حالا وقت جمع کردن بیت کوینه!


بی دردسر ترین سایت ها برای کسب بیت کوین هستن! خودم به شخصه این سایت ها رو خیلی دوست دارم چون وقت زیادی از آدم نمیگیرن و ثبت نام هم نمیخوان. کافیه هر چند وقت یکبار وارد سایت بشین و آدرس بیت کوین تون رو وارد کنید و بعد از کامل کردن captcha جایزه تون رو بگیرین. (مقدار بیت کوینی که هر دفعه به شما داده میشه تصادفیه) 

 

thebestbitcoinfaucet

 

 

 infaucet.com

 

چند تا نکته خیلی مهم: اول اینکه بیت کوینی که از این سایت ها بدست میارید مستقیم به کیف پول بیت کوینتون واریز نمیشه، بلکه ابتدا تو یک حساب فرعی دیگه به نام microwallet ویا faucetboxذخیره میشه و وقتی مقدارش به حد معینی رسید خود به خود منتقل میشه به کیف پولتون. خوشبختانه لازم نیست یک حساب جداگانه microwallet ایجاد کنید چون اولین بار که از یکی از این سایت ها استفاده کنید بطور خود به خود یکی براتون ساخته میشه و بعد از اون بیت کوین ها (موقتا) تو اون حساب جمع میشه. اگرم خواستید میتونید خودتون وارد حساب microwallet وfaucetboتون بشید و ببنید تا حالا چقدر توش بیت کوین جمع شده یا چقدر منتقل شده به کیف پولتون. اینم لینکش:

https://www.microwallet.orgوfaucetbox.com

دومین مورد اینه که شاید شما از خودتون بپرسید این سایت ها درآمدشون از کجا تامین میشه که به ما بیت کوین رایگان میدن؟ جواب اینه که درآمد این سایت ها از راه نشون دادن تبلیغات بدست میاد.

سومین مورد هم اینه که این سایت ها هر دفعه به شما مقدار کمی بیت کوین میدن اما اگه روزانه چند بار به این سایت ها سر بزنین مقدار قابل توجهی بیت کوین بدست میارید. (ضمن اینکه وقت کمی هم از شما میگیره)

 

 برای اطلاعات درمورد داژکوین وسایتهای رایگان به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

10 نظر

  1. سایت قطرهسایت قطره:

    عالییییییییی مرسی :P

  2. ام بیام بی:

    سلام خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارین . موفق @};-

  3. سحرسحر:

    سلام موفق باشین دمتون گرم از این سایت خوب و بروزتون پیش منم بیاین

  4. سحرسحر:

    سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم.... خوشحال میشم به منم سر بزنید

  5. دانلود آهنگ جدید حامد زمانی با لینک مستقیمدانلود آهنگ جدید حامد زمانی با لینک مستقیم:

    سلام دوست داری کلی آهنگ با حال و ارزشی دانلود کنی زود بیا دانلود جدیدترین آهنگ حامد زمانی با لینک مستقیم http://shargh.us/fa/28939/دانلود-آهنگ-جدید-حامد-زمانی-بنام-۷-تیر.html لطفا از تالار گفتمان ما هم بازدید کنید http://shargh.us/forum/index.php ممنون از لطفا شما

  6. ساخت اپلیکیشنساخت اپلیکیشن:

    آن اندیشه هایی را دوست دارم که با خون نوشته شده باشند

  7. کسب درآمد از اینترنت جدیدکسب درآمد از اینترنت جدید:

    www.iAlexa.ir کامپیوتر خود را روشن بزارید و کسب درآمد کنید ! همه چیز رایگان!!! یکبار امتحان کنید. کسب درآمد از آی الکسا www.iAlexa.ir

  8. std teststd test:

    بسیار core از خود نوشتن در حالی که صدایی دلنشین اصل آیا واقعا حل و فصل بسیار خوب با من پس از برخی از زمان. جایی درون جملات شما در واقع موفق به من مؤمن متاسفانه تنها برای بسیار در حالی که کوتاه. من این مشکل خود را با جهش در منطق و شما ممکن است را خوب به کمک پر کسانی که معافیت. اگر شما که می توانید انجام من می قطعا بود در گم. http://www.stdtestingnearme.club/

  9. ForestForest:

    I want to to thank you for this wonderful read!! I definitely loved every bit of it. I have you saved as a favorite to look at new things you post… http://www.iconikacolor.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1020

  10. real psychicreal psychic:

    سلام، هر کس اینجا این آشنایی را به اشتراک می گذارد، لذت بردن از آن است که بخواند این وب سایت، و من همیشه به بازدید از این صفحه وب همیشه. http://realpsychicnow.biz